هاست وردپرس؛ تاثیرگذاری بالا در موفقیت کسب‎وکارهای آنلاین

هاست وردپرس به هاستی می‎گویند که به منظور اجرای سایت‎های وردپرسی بهینه‎سازی شده و دارای ویژگی‎های بسیار زیادی مانند پهنای باند مناسب است. البته این ویژگی‌ها به نوع هاست انتخابی شما بستگی دارند و دقت در این زمینه بسیار مهم است. بسیاری از وبمسترها و کاربرانی که قصد شروع یک کسب‌وکار آنلاین در قالب سایت را دارند، با سوالاتی متفاوتی در این حوزه مواجه می‎شوند.

شاید اولین سوالی که ذهن این افراد را درگیر می‎کند این است که، ها‌ست ور‌د‌پر‍‌س چه ویژگی‎هایی دارد؟ در زمان خرید این هاست به چه نکاتی باید توجه داشت یا ها‌ست ور‌د‌پر‍‌س تا به چه اندازه‎ای قادر به برطرف‎کردن نیازهای کسب و کار آنلاین ما است؟ اگر شما هم این سوالات را در ذهن خود دارید و به دنبال بهترین پاسخ برای سوالات خود هستید، این مطلب را از دست ندهید.

هاست وردپرس دارای چه ویژگی‎هایی است؟

هاست وردپرس دارای چه ویژگی‎هایی است؟

وردپرس در حال حاضر به عنوان برترین سایت‎ساز و همچنین پلتفرم CMS مدیریت انواع محتوا در دنیا به شمار می‎‌آید. محبوبیت این پلتفرم از تعداد سایت‎های استفاده‎‌کننده از آن در جهان به سادگی قابل تشخیص است. اما هاست وردپرس ویژگی‎های بسیار زیادی دارد و قابلیت‎‌های آن متنوع و متعدد هستند. از مهم‎ترین ویژگی‎های این هاست می‎توان به سرعت بالا، قدرت و همچنین قابل اعتماد بودن ها‌ست ور‌د‌پر‍‌س اشاره کرد.

در واقع هر فردی برای اینکه بتواند سایت یا کسب‌و‌کار آنلاین خود را در یک بستر ایده‏‎آل از لحاظ امنیت، سرعت و … قرار دهد، به یک هاست با ویژگی‎‌های فراوان نیاز دارد. در ادامه قصد داریم برخی از مهم‎ترین ویژگی‌های هاست وردپرس را مورد بررسی قرار دهیم.

سرعت میزبانی عالی

سرعت بدون تردید یکی از اصلی‎ترین فاکتورها در عملکرد و پیشرفت یک وب‎سایت به شمار می‎آید. چنانچه یک وب‎سایت سرعت بارگذاری کندی داشته باشد، علاوه بر اذیت کردن کاربران خود، نمی‎تواند در موتورهای جستجو هم رتبه‎های مناسبی را به دست بیاورد.

 استفاده از هاست وردپرس را می‎توان راهکاری جذاب برای بالا بردن سرعت وب‎سایت معرفی کرد. حتی به‎کارگیری این هاست به صورت اشتراکی عملکرد هر سایتی را در قیاس با برنامه‎های هاست اشتراکی معمولی بهبود می‎بخشد. تنها با اجرا کردن وردپرس بر روی برخی از سرورهای خاص، می‎توان تحولاتی را در عملکرد و بهینه‎سازی به وجود آورد.

برای اینکه از سرعت میزبانی بالا برخوردار شوید، انتخاب ها‌ست ور‌د‌پر‍‌س مدیریت‏‎شده بهترین راه‏‎حل است. با این نوع میزبانی، فضای هاستی ایجاد می‎کنید که کاملا برای سایت شما بهینه شده است. علاوه بر این شما از یک تیم وردپرسی قدرتمند بهره‎مند می‎شوید که با مشاوره‎های صحیح در زمینه پیشرفت و بهینه‎‌سازی سایت، به شما کمک خواهند کرد.

برخورداری از فضای مناسب

دلایل زیادی هستند که موجب می‎شوند شما برای استفاده هاست وردپرس ترغیب شوید. برای مثال، با توجه به بالا رفتن میزان اطلاعات سایت و همچنین محدودیت این میزان در ها‌ست ور‌د‌پر‍‌س، شما به اجبار باید سایت‎های دانلود که نیازمند پرداخت حق اشتراک هستند را مورد استفاده قرار دهید. اما خبر خوب این است که اخیرا کمپانی‎های میزبانی موفق به کانفیگ کردن هاست با فضای بسیار عالی شده‎اند که از هر نظر مناسب وردپرس می‎باشد.

علاوه بر این زمانی که دیگر هاست‎های اشتراکی قادر به برطرف کردن نیازهای شما نیستند، شما مجبور می‎شوید که برای انجام کارهای خود از سرورهای اختصاصی کمک بگیرید. اما استفاده از این روش هزینه‎های بسیار زیادی را به همراه دارد که برای مثال می‎توان به پرداخت لایسنس، هزینه ماهیانه سرور و همچنین هزینه کانفیگ سرور اشاره کرد. در این شرایط هاست وردپرس به کمک شما می‎آید. شما می‎توانید از هاستی که کانفیگ آن مناسب وردپرس انجام شده استفاده کنید از مزایای آن برخوردار شوید.

برخورداری از فضای مناسب

پهنای باند قابل‌توجه

مناسب بودن پهنای باند نیز یکی از اساسی‎ترین مواردی است که باید همراه با هاست وردپرس ارائه شود. پهنای باند در واقع میزان ظرفیت هاست جهت انتقال اطلاعات در یک بازه زمانی خاص را تعیین خواهد کرد. اگر قصد دارید وب سایت خود را با سرعت بالاتری در دسترس کاربران خود قرار دهید، استفاده از هاستی که پهنای باند بیشتری را به شما ارائه می‎کند، بهترین راهکار است.

ها‌ست ور‌د‌پر‍‌س از پهنای باند بالاتری برخوردار است؛ این در حالی است که هاست اشتراکی پهنای باند محدودی دارد. توجه به مقدار منابع مورد نیاز و همچنین ترافیک وب‎سایت خود در زمان خرید انواع هاست‎های وردپرس، یکی از نکاتی که دقت به آن را نباید فراموش کنید.

امنیت بالا

یکی از ویژگی‎های ها‌ست ور‌د‌پر‍‌س این است که همواره یک دیوار دفاعی اضافی را در مقابل حملات سایبری دارد. چنانچه سایت شما از داده‎های مالی یا شخصی برخوردار است، باید نوعی از میزبانی را مورد استفاده قرار دهید که به پروتکل‎های امنیتی آن اطمینان داشته باشید.

 مواردی که باعث می‎شوند وب‎سایت شما امنیت بالایی داشته باشد به شرح زیر است:

  • گواهینامه‌های SSL: گواهینامه‌های SSL برای اطلاعات ارسالی از طریق سایت شما، رمزهایی را ایجاد می‎کند. در این صورت تنها گیرنده واقعی قادر است که به اطلاعات دسترسی پیدا کند و از این رو امنیت اطلاعات شما به طور کامل تامین خواهد شد
  • فایروال: هاست وردپرس از برنامه فایروال وب یا همان WAF برخوردار است. این برنامه یک مجموعه از قوانین ایجاد شده برای مراقبت از سایت در مقابل حملاتی مانند حمله DDos می‎باشد
  • اسکن خودکار بدافزار: افراد یا مجموعه‎هایی که در زمینه ارائه بهترین هاست‌های وردپرس فعالیت دارند، شما را در فرآیند حذف بدافزارها و همچنین شناخت تهدیدها راهنمایی و کمک خواهند کرد. بهترین هاست وردپرس دارای امکاناتی نظیر اسکن سایت به منظور بالا بردن امنیت آن هستند

به‎روز بودن نرم‎افرار

به‎روز‎رسانی به طور معمول فرآیند زیاد زمان‎بری برای صاحبین وب‎سایت‎ها نیست. اما اغلب این افراد توجهی به این موضوع ندارند و یا خیلی کم به داشبورد سایت خود مراجعه می‎کنند. ویژگی ها‌ست ور‌د‌پر‍‌س این است که فرآیند به‎روزسانی سایت را به شکل اتوماتیک به انجام می‎رساند. با به‎کارگیری این سرویس میزبانی، نیازی نیست که شما نگران به‎روزرسانی سایت خود باشید.

به‎روز بودن سایت علاوه بر اینکه راهکاری جهت اطمینان از عملکرد موفق سایت شما است، بلکه باعث افزایش امنیت سایت نیز خواهد شد. این به‎روزرسانی اتوماتیک موجب می‎شود که حفره‎های امنیتی در داخل وردپرس، قالب‌ها و افزونه‎های آن برطرف شده و امنیت نیز به شکل قابل‎توجهی افزایش پیدا کند. از سوی دیگر این نوع به‎روزرسانی سبب هماهنگی میان نسخه‎های متفاوت وردپرس با افزونه‎ها و تم‎ها می‎شود که این فرآیند باعث بهبود عملکرد سایت خواهد شد.

خرید هاست وردپرس با ویژگی‎های متعدد از مجموعه آتنا هاست

خرید هاست وردپرس با ویژگی‎های متعدد از مجموعه آتنا هاست

خرید هاست وردپرس فرآیندی است که باید با دقت بالایی انجام شود. در واقع شما باید یک مجموعه مناسب که مزایای متنوعی دارد را برای خرید این نوع هاست انتخاب کنید. مجموعه آتنا هاست ارائه‎‌کننده انواع هاست وردپرس است و خدمات خود را با قیمت مناسب و کیفیت تضمین‎شده ارائه می‎کند.

خرید از مجموعه ما مزایای بسیار زیادی برای شما دارد که برای مثال می‎توان به قابلیت دسترسی ساده به سایت، قابلیت پشتیبانی هاست از ورژن‎های گوناگون PHP، ارائه کنترل پنل یا دایرکت ادمین با لایسنس قانونی، گواهینامه SSL کاملا رایگان برای امنیت بالای سایت شما و … اشاره کرد. برای اطلاعات بیشتر درباره خرید هاست‌ و‎‌ر‌د‌پرس، با مشاورین آتنا هاست در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *