هاست حرفه ای وردپرس باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد؟

هاستینگ وردپرس طی چند سال گذشته به‌شدت تغییر کرده است. چرا که سایت‌های وردپرسی بسیار محبوب شده‌اند و در حال حاضر افراد به دنبال هاست‌هایی هستند که قابلیت‌های متنوعی داشته باشند و بتوانند ترافیک ورودی سنگین به سایت‌ها را به‌خوبی پاسخ دهند. از طرف دیگر انتخاب شرکت هاستینگ آنقدر هم که به نظر می‌رسد آسان نیست. ویژگی‌های زیادی وجود دارد که باید در یک هاست وب خوب باید جست‌وجو کنید. به همین خاطر در این مطلب به بررسی ویژگی‌های هاست حرفه ای وردپرس می‌پردازیم تا شما بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

آپتایم مناسب؛ یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های هاست حرفه ای وردپرس

آپتایم مناسب؛ یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های هاست حرفه ای وردپرس

هیچ‌چیز بدتر از حمله به یک وب‌سایت، به‌خصوص یک وب‌سایت تجاری نیست. اما از کارافتادن و داون شدن وب‌سایت می‌تواند مشکلات جدی را برای کسب‌وکار شما ایجاد کند. اینجاست که ویژگی به نام آپتایم اهمیت پیدا می‌کند. آپتایم به زمانی گفته می‌شود که وب‌سایتی در یک بازه زمانی مشخص، در دسترس کاربران است. قطعا آپتایم خوب، برابر با ۱۰۰ درصد می‌باشد. اما استاندارد آن در حوزه هاستینگ ۹۹.۹۹۹ درصد است. به عبارت دیگر، یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های هاست حرفه ای وردپرس، آپتایمی برابر با این مقدار است.

اگر زمان آپدیت وب‌سایت شما کمتر از این درصد باشد، اعتماد بازدیدکنندگان خود را از دست خواهید داد. همچنین این امر می‌تواند روی رتبه موتور جستجوی شما تاثیر بگذارد. در نتیجه، همه این موارد به‌شدت به فروش شما ضربه می‌زنند. اگر از سرورهای اختصاصی استفاده می‌کنید، به دنبال آپتایم بالا باشید. سرور شما باید در ۹۹.۹۹ درصد مواقع آنلاین بماند.

سرعت بارگذاری بالا

بسیار مهم است که سایت شما سرعت بارگذاری بالایی داشته باشد. زیرا سایت‌های کند می‌توانند منجر به از دست دادن بازدیدکنندگان و مشتریان بالقوه شوند. یک هاست حرفه ای وردپرس همیشه به دنبال راه‌هایی برای بهبود سرعت سایت است. به همین دلیل مهم است که مکان سرورها را نیز در نظر بگیرید. اگر آمریکای شمالی را به‌عنوان مخاطب خود هدف قرار می‌دهید، ممکن است بخواهید یک هاست کانادایی را انتخاب کنید.

از طرف دیگر اگر مخاطبان شما در ایران قرار دارند، بهتر است به سراغ هاست‌های ایرانی بروید. یک هاست وب خوب از SSD ها (سرورهایی با درایوهای حالت جامد) استفاده می‌کند. زیرا در مقایسه با هارددیسک‌های سنتی سریع‌تر به داده‌ها دسترسی دارند. سایت‌هایی را که از یک سرور برای افزایش تعداد منابع قابل دسترسی به هر سایت در هر سرور میزبان مشترک استفاده می‌کنند، محدود کنید و از کش برای نمایش سریع‌تر سایت استفاده کنید. همچنین می‌توانید از خدمات بهینه‌سازی عملکرد وردپرس برای افزایش سرعت آن استفاده کنید.

پشتیبانی فنی قابل اعتماد

همه افراد متخصص فناوری نیستند. حتی اگر شما جزو متخصصان این حوزه هستید، باز هم هرازگاهی به پشتیبانی فنی نیاز خواهید داشت و به‌عنوان یک تازه‌وارد، در مرحله اولیه شک و تردیدهای زیادی خواهید داشت. بنابراین، پشتیبانی فنی قابل اعتماد که به‌صورت شبانه‌روزی کار می‌کند، یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های هاست حرفه ای وردپرس است که باید به دنبال آن باشید. برای اینکه بدانید هاست شما پشتیبانی فنی قابل اعتمادی دارد یا خیر، می‌توانید نظرات مشتریان قبلی یا اطلاعات منتشر شده در وب‌سایت مجموعه مورد نظر را مطالعه کنید.

پشتیبانی از انواع زبان‌های برنامه‌نویسی

پشتیبانی از انواع زبان‌های برنامه‌نویسی

یکی دیگر از ویژگی‌های مهم هاست حرفه ای وردپرس پشتیبانی از انواع زبان‌های برنامه‌نویسی است. درواقع افرادی که تازه وارد وردپرس شده‌اند، باید مطمئن شوند که هاست وب آن‌ها از انواع زبان‌های برنامه‌نویسی پشتیبانی می‌کند. چرا که این ویژگی اگر می‌خواهید از یک زبان به زبان دیگر جابه‌جا شوید، ضروری است. شما نباید گزینه‌های خود را به PHP محدود کنید، مگر زمانی که ۱۰۰% مطمئن هستید که به زبان‌های برنامه‌نویسی دیگری نیاز دارید. به سراغ یک ارائه‌دهنده خدمات هاستینگ بروید که لیست بزرگی از زبان‌های برنامه‌نویسی را ارائه می‌دهد.

قابلیت‌های امنیتی حرفه‌ای

با پیشرفت تکنولوژی، بسیاری از افراد می‌توانند هر وب‌سایت و شبکه‌ای را اسکن کرده و آسیب‌پذیری‌های آن‌ها را پیدا کنند. این امر سایت شما را در معرض هک شدن قرار می‌دهد. درواقع سایت شما هرگز نمی‌تواند ۱۰۰ درصد امن باشد. بنابراین، یافتن هاست حرفه ای وردپرس که بهترین ابزارها را برای محافظت از داده‌های شما در برابر انواع مختلف تهدیدات ارائه می‌دهد، بسیار مهم است. رمزگذاری SSL، فایروال قوی، ابزار اسکن ایمیل، ابزار حذف هرزنامه و ابزارهای جلوگیری از نفوذ برای یک هاست وردپرس ضروری هستند.

خدمات پشتیبان‌گیری

حتی زمانی که سایت شما با ویژگی‌های امنیتی محافظت می‌شود، همچنان ممکن است هک شود. پشتیبان‌گیری می‌تواند نجات‌دهنده باشد. در صورت از دست دادن تمام اطلاعات خود در یک حادثه امنیتی، پشتیبان‌گیری به شما کمک می‌کند تا وب‌سایت خود را بازیابی کنید.

اطمینان حاصل کنید که بک‌آپ‌های خود را از راه دور در سرورهای مختلف ذخیره کنید، به‌جای اینکه آنها را فقط در پلتفرمی که میزبانی می‌کنید، ذخیره نمایید. با انجام این کار، حتی اگر سرور شما از کار بیفتد، همچنان می‌توانید به نسخه‌های پشتیبان خود دسترسی داشته باشید. همچنین، ببینید که ارائه‌دهنده هاست شما نیز از سرورهای خود نسخه پشتیبان تهیه می‌کند یا خیر. چرا که تضمینی وجود ندارد که هاست شما هیچ مشکلی در سرورهای خود نداشته باشد.

آتنا هاست؛ حرفه‌ای‌ترین هاست وردپرسی که می‌توانید داشته باشید

برنامه‌های از پیش نصب شده

یکی دیگر از ویژگی‌های ضروری که باید در انتخاب هاست حرفه ای وردپرس به دنبال آن باشید، برنامه‌های از پیش نصب شده است. این ویجت‌های ویژه به شما این امکان را می‌دهند که به‌سرعت یک وب‌سایت بسازید و امور را به طور موثر مدیریت کنید. اپلیکیشن‌ها به شما اجازه می‌دهند وردپرس و سایر سیستم‌های مدیریت محتوا را با یک کلیک نصب کنید.

آتنا هاست؛ حرفه‌ای‌ترین هاست وردپرسی که می‌توانید داشته باشید

اگر به دنبال هاست حرفه ای وردپرس هستید، یک خبر خوب برای شما داریم. ما در آتنا هاست با سال‌ها سابقه در حوزه ارائه خدمات هاستینگ، یکی از برترین شرکت‌ها هستیم و می‌توانیم حرفه‌ای‌ترین هاست وردپرس را برای شما فراهم کنیم. هاست‌های مجموعه ما آپتایم بالا، سرعت بی‌نظیر، امنیت مثال‌زدنی و پشتیبانی شبانه‌روزی دارند تا شما بتوانید وب‌سایت مورد نظرتان را بدون مشکل روی آن‌ها راه‌اندازی کنید. برای اطلاعات بیشتر و همچنین دریافت مشاوره می‌توانید با کارشناسان ما در آتنا هاست تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *