لذت بازی آنلاین و گروهی جذاب با ساخت ماینکرفت روی VPS

دنیای بازی‌های کامپیوتری در سال‌های اخیر و با ارائه قابلیت‌های آنلاین شاهد پیشرفت‌های بسیار زیادی بوده است. در این بین ماینکرفت به عنوان پرفروش‌ترین بازی تاریخ طرفداران بسیار زیادی دارد و هر روز بر تعداد آن‌ها افزوده می‌شود. بازی ماینکرفت با استفاده از سرورهای اختصاصی، امکان بازی چندنفره را در اختیار کاربران قرار می‌دهد و جذابیت‌های بسیار زیادی دارد. شما نیز می‌توانید خیلی راحت اقدام به ساخت ماینکرفت روی VPS کنید تا همراه با دوستان و دیگر کاربران آنلاین در این دنیای بی‌نهایت وسیع این بازی به ماجراجویی بپردازید. در این مطلب با ساخت ماینکرفت روی VPS و ویژگی‌های آن آشنا می‌شویم.

لذت بازی آنلاین و گروهی جذاب با ساخت ماینکرفت روی VPS

مزیت ساخت ماینکرفت روی VPS

بازی ماینکرفت یک دنیای بسیار وسیع را در اختیار کاربران قرار می‌دهد تا خلاقیت و مهارت‌های بقای خود را بسنجند. شما می‌توانید به تنهایی در این جهان جذاب به گشت‌وگذار بپردازید، اما بدون شک حضور دوستان می‌تواند شرایط را به طور کامل دگرگون کند. بازی فوق‌العاده ماینکرفت به بازیکنان این امکان را می‌دهد تا فرایند ایجاد سرور را به راحتی انجام دهند و اقدام به ساخت ماینکرفت روی VPS کنند. این قابلیت در کنار جذابیت‌های سرگرمی خود مزیت‌های بسیاری دارد که در ادامه با آن‌ها آشنا می‌شویم.

منبع درآمد مطمئن

امروزه انواع سرور ماینکرفت قابل دسترس هستند که می‌توان در هر کدام از آن‌ها برخی قابلیت‌ها و ویژگی‌های خاص را تست کرد. در این بین برخی سرورهای اختصاصی با امکانات سفارشی‌سازی و مدیریت قوی وجود دارد که مخصوص استفاده کاربران ویژه، از جمله کودکان، طراحی شده‌اند. دسترسی به این سرورها گاهی نیازمند پرداخت هزینه است و به یک منبع کسب درآمد برای سازندگان تبدیل شده است. به این ترتیب ساخت ماینکرفت روی VPS یک فعالیت درآمدزا خواهد بود.

قابلیت شخصی‌سازی

با ساخت ماینکرفت روی VPS دسترسی نامحدود به امکانات بازی خواهید داشت و می‌توانید تغییرات مورد نظر خود را در آن اعمال کنید. در این دنیای کاملا اختصاصی با دوستان جدید آشنا می‌شوید و می‌توانید در فضایی مجازی ساعت‌ها را با هم سپری کنید. علاوه بر این تمامی اطلاعات به راحتی در سرورهای اختصاصی و مجازی ذخیره می‌شوند و همیشه امکان دانلود و دسترسی به آن‌ها را خواهید داشت.

امنیت بیشتر

با ساخت ماینکرفت روی VPS می‌توانید تمامی جنبه‌های امنیتی آن را به راحتی تحت نظر داشته باشید. در این حالت با مشکل نفوذ و دسترسی غیرمجاز درگیر نخواهید بود و اطلاعات شما همیشه در برابر خطرات از این دست محافظت می‌شوند.

چگونگی ساخت ماینکرفت روی VPS

چگونگی ساخت ماینکرفت روی VPS

ساخت ماینکرفت روی VPS با انجام برخی مراحل مشخص به راحتی انجام می‌شود. این فرایند پیش از هر چیز نیازمند انتخاب شرکت ارائه‌دهنده خدمات هاست است تا سرویس VPS از او خریداری گردد. مهمترین مراحل ساخت ماینکرفت روی VPS و راه‌اندازی سرور بازی عبارتند از:

  • انتخاب شرکت ارائه‌دهنده سرویس VPS: اولین گام برای ساخت ماینکرفت روی VPS انتخاب سرویس‌دهنده مورد اعتماد است. برای این منظور از معمولا سیستم عامل لینوکس و سرورهای که سخت‌افزار قوی برای اجرای بازی ماینکرفت استفاده می‌شوند. در ادامه پنل مدنظر خریداری و دسترسی به آن ممکن خواهد شد
  • اتصال با پروتکل SSH: برای اتصال به سرور VPS باید از پروتکل امن SSH استفاده کنید. این ارتباط برای ایجاد محیط لازم به منظور پیکربندی اهمیت بسیار زیادی دارد
  • نصب کیت توسعه جاوا: بازی ماینکرفت برای اجرا به کیت توسعه جاوا (OpenJDK) نیاز دارد. شما می‌توانید این نرم‌افزار را از سایت رسمی دانلود و بر روی سرور مجازی نصب کنید
  • دانلود و نصب ماینکرفت: در این مرحله جدیدترین نسخه ماینکرفت را از وبسایت رسمی بازی یا منابع معتبر دانلود و نصب کنید. در ادامه فایل JAR بازی را بر روی VPS ذخیره و نصب کنید
  • انجام پیکربندی: برای انجام پیکربندی سرور ماینکرفت باید فایل properties را در کنار فایل JAR در سرور ایجاد کنید. از این فایل برای انجام تنظیمات گوناگون در بازی و همچنین شبکه استفاده می‌شود که از میان آن‌ها می‌توان به نمایش پیام خوش‌آمدگویی، تغییر در مکانیزم بازی و … اشاره کرد
  • اجرای ماینکرفت روی VPS: پس از انجام پیکربندی سرور می‌توانید ماینکرفت را اجرا کنید. این پروسه با نوشتن خط فرمان و تایید کد دستوری قابل انجام است. برای اجرای ماینکرفت بر روی VPS نیاز به تایید توافق‌نامه EULA یا قوانین استفاده از نرم‌افزار ماینکرفت است
  • ایجاد و اجرای Screen برای مدیریت فرایندهای سرور
  • پیکربندی فایروال

راهنمای نصب ماینکرفت در سرور VPS

فرایند نصب ماینکرفت در سرور VPS نیازمند انجام مراحل گوناگون است. برای این منظور باید پیش از هر چیز با وارد کردن کد “mkdir –p / Minecraft” یک دایرکتوری ویژه برای محتوای ماینکرفت بسازید. به این ترتیب همیشه می‌توان با استفاده از دستور “cd /Minecraft” به این پوشه وارد شد. در ادامه با ورود به وبسایت رسمی بازی آخرین ورژن بازی را دانلود کنید. پس از آن نوبت به دانلود سرور ماینکرفت بر روی سرور VPS می‌رسد.

شما باید این مرحله را با دانلود فایل JAR سرور ماینکرفت از وبسایت رسمی بازی شروع کنید. پس از پایان دانلود برای اجرای سرور باید دستور “java –Xmx1024M –Xms1024M –Jar minecraft_server.jar nogui” را وارد کنید. با اجرای کامل این مراحل نصب ماینکرفت بر روی سرور VPS به پایان می‌رسد و آماده اجرای تنظیمات و استفاده خواهد بود. به یاد داشته باشید که در پایان مراحل نصب و ساخت ماینکرفت روی VPS صاحب یک آدرس IP از نوع IPv4 یا IPv6 خواهید شد که سایر افراد برای ورود به سرور آن را نیاز دارند؛ بنابراین حتما این آدرس IP را ذخیره کنید.

آتنا هاست؛ بهترین مرجع برای خرید VPS و ساخت ماینکرفت روی آن

آتنا هاست؛ بهترین مرجع برای خرید VPS و ساخت ماینکرفت روی آن

شما می‌توانید با استفاده از سرور VPS یک ماینکرفت اختصاصی با تنظیمات ویژه را بسازید. این قابلیت به علاقه‌مندان این بازی پرطرفدار این امکان را می‌دهد تا محیطی جذاب برای بازی گروهی در کنار دوستان ایجاد کنند. علاوه بر این برخی با ساخت ماینکرفت روی VPS شرایط را برای درآمدزایی و ایجاد سرور با قابلیت‌های ویژه به منظور عرضه برای دیگر کاربران، فراهم می‌کند.

شما می‌توانید با انجام برخی مراحل مشخص فرایند ساخت ماینکرفت روی VPS را به طور کامل اجرا کنید. امروزه بسیاری از دوستداران ماینکرفت به دنبال سرور مجازی مناسب برای بازی هستند و نصب آن بر روی VPS بهترین گزینه است. آتنا هاست خدمات سرور مجازی برای ساخت ماینکرفت روی VPS را ارائه می‌دهد. شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید سرور مجازی از طریق وبسایت ما اقدام کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *